Followers

Tuesday, April 6, 2010

Backlink Percuma - MLM Backlink

Ada berita baru dari rakan blogger di blog Blog Internet Bisnis. Ternyata, MLM sekarang bukan hanya digunakan untuk cari duit saja sama ada dari bisnes online ataupun bisnes offline.
Di dunia blogger, sistem MLM ini juga digunakan untuk mendapatkan backlink yang banyak. Buat rakan-rakan blogger lain yang ingin menyertai MLM Backlink ini, silakan copy paste tulisan dibawah ini dengan mengikut syarat yang telah dibuat….

Yang pasti ianya PERCUMA … dan jom kita lihat seberapa dahsyatnya sistem MLM ini digunakan untuk backlink…

Siapa yang meragukan hebatnya MLM Backlink ini? Siapa yang menganggap remeh kehebatan penyebaran produk dengan pemasaran sistem Multi Level Marketing? Ok, saya ingin mencuba mempelawa anda semua untuk memanfaatkan kedahsyatan faktor kali dan kepantasan penyebaran ini dalam bentuk backlink.
Caranya sangat mudah.
Anda hanya perlu meletakkan link-link berikut ini di blog atau artikel anda:

1) Buitenzblog
2) GoDownload
3) SigmaBisnis
4) Sebalai-blogspot
5) Jurnal Pustaka Nilna
6) Blog Internet Bisnis
7) Bisnis Pulsa DBS
8) Bisnis2qta
9) Asral Enterprise
10) Fadhilahmj

Tapi ingat, sebelum anda meletakkan link diatas, anda harus membuang peserta nombor 1 dari senarai. Sehingga semua peserta naik 1 level. Yang berada di nombor 2 ditukar menjadi nombor 1, nombor 3 jadi 2, dan seterusya. Kemudian masukkan link anda sendiri di bahagian paling bawah (nombor 10).
Jika setiap peserta mampu mencari 5 orang saja, maka jumlah backlink yang akan diperoleh adalah
Ketika Kedudukan anda 10, jumlah backlink = 1
Kedudukan 9, jml backlink = 5
Kedudukan 8, jml backlink = 25
Kedudukan 7, jml backlink = 125
Kedudukan 6, jml backlink = 625
Kedudukan 5, jml backlink = 3,125
Kedudukan 4, jml backlink = 15,625
Kedudukan 3, jml backlink = 78,125
Kedudukan 2, jml backlink = 390,625
Kedudukan 1, jml backlink = 1,953,125

Dan semuanya menggunakan kata kunci (keyword) yang anda inginkan. Dari segi SEO anda sudah mendapatkan 1,953,125 backlink dan kesannya jika pengunjung web para downline anda mengklik link itu, anda juga mendapatkan traffik tambahan.

Jadi, silakan copy paste artikel ini, dan hilangkan peserta nombor 1 lalu tambahkan link blog/web anda di kedudukan 10. Ingat, anda harus bermula dari kedudukan 10 agar hasilnya dapat dimaksimumkan. Kerana jika tiba-tiba anda di kedudukan 1, maka link anda akan hilang begitu ada yang masuk ke kedudukan 10.
Selamat mencoba.. dan ayuh kita lihat bagaimana kesannya.


No comments: